growingbelly

Augistifest

Publicerad 2010-08-19 21:57:02 i Norrköping

Äntligen är det marknad!
Augustifesten börjar i morgon med stor marknad och tivoli på stan.
Hoppas vädret är skapligt, vill minnas att det ösregnade förra året när vi var nere.
Tror inte jag kommer köpa något, finns sällan något som intresserar mig på marknader, tycker mest det är kul att gå och titta.
Marknaden har öppet 10:00 till 00:00 bra öppentider ^^
Tror nog jag går på förmiddagen inbillar mig att det är minst folk och trängsel då (har givetvis fel)
Men i brist på annat så kanske jag går ner på kvällen också, mycket att titta på!
Oj nu närmar sig klockan 22 så nu ska jag snart bänka mig på balkongen i väntan på fyrverkeriet, får se vad "sveriges framsida" har att erbjuda i fyrverkeriväg. Om framsidan verkligen lyckas imponera på "baksidan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela