growingbelly

Att känna sig gravid

Publicerad 2010-08-17 21:57:27 i Vecka 30

Ja nu känner jag mig verkligen gravid. Ett nytt "problem" har dykt upp och jag antar att det kommer vara så här resterande veckor.
Det kommer oftast när jag går eller ligger, en underlig känsla för en sekund som får mig att knipa därefter känns det som att det är nära att jag ska kissa på mig.
Det blir så här om kvällarna jag går alltid på toa innan jag lägger mig och precis innan jag ska till och somna så kommer detta, vilket gör mig klarvaken igen. Kissa på mig är ingenting jag vill uppleva.
Detta har även hänt ute någon gång och jag måste verkligen knipa för att inget ska hända.
Ska köpa skydd så inget oväntat händer.
73 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela