growingbelly

Vart tog höfterna vägen?!

Publicerad 2010-04-27 21:38:40 i Vecka 14

Det blev en snabb tur till stan idag där jag handlade lite smått på ica. När jag var på väg hem stötte jag på en bekant till "J" som nyss har fått barn. Den lille sov i vagnen men gud så liten och söt!
Det värmde verkligen i magen och jag kunde bara tänka att snart ska jag och "J" få en egen.

Det har blivit en vana att minst en gång om dagen stå och titta mig själv i spegeln i olika vinklar för att se hur jag ser ut och i morse såg jag att höfterna var borta och magen har brett ut sig lite mer åt sidorna.
Just nu är det en ganska jobbig mellan period där andra inte ser att jag är gravid och jag själv känner mig väldigt plufsig och självförtroendet har sjunkit något.
Men nu ska det nog inte dröja många veckor förrän det syns tydligt vad som komma skall :)

Kommentarer

Postat av: Anna Bjelke

Publicerad 2010-04-28 12:33:09

Ha ha...själv har jag problemet med att jag ser smågravid ut för jämnan, så det är inte svårt att dölja en graviditet här inte! ;P Tycker det är bra att det inte syns så jättetidigt...man hinner bli less på frågor och klämmande och kännande längre fram! :)

Postat av: sandra

Publicerad 2010-04-28 18:35:59

:P det var ju praktiskt :D Hum... Ja det kanske är sant, har inte tänkt på än att andra kommer lägga sig i och vilja känna och klämma... Det kommer jag nog ledsna på ganska fort. Så det är väl bara en stor fördel att det inte syns än på ett tag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela