growingbelly

Felaktig information

Publicerad 2010-04-22 22:31:11 i Vecka 13



Jag måste nu skriva och rätta till gårdagen felaktiga information.
Efter inlägget igår satt jag mig i soffan och öppnade den efterlängtade chokladen. Jag läste lite på förpackningen och insåg att jag hade skrivit helt fel igår.
Felet kommer förmodligen ifrån att när jag tänker på lindt så får jag en bild i huvudet på en chokladförpackning med 70% kakao, jag utgick nog från det och antog att mintchokladen innehöll samma mängd men jag hade helt fel. Det rätta ska vara att den innehåller (minst) 47% kakao.
Sant ska vara sant.

Men för att avrunda detta lilla inlägg så är det en extremt god (beroendeframmkallande!) choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela