growingbelly

Byxor vecka 13

Publicerad 2010-04-21 11:40:35 i Vecka 13



Ja det här är sanningen om hur "bra" mina byxor sitter!. Tittade mig själv i spegeln igår kväll och tyckte jag såg för rolig ut.
Så jag antar att det börjar bli dags att köpa nya byxor.
Så i dagarna ska jag åka till stan och se om jag hittar något jag gillar, för alla byxor hemma sitter lika illa som på bilden.

Suck jag tycker bara att det är så tråkigt att gå i affärer i en evighet för att hitta någonting som är snyggt och så ska det sitta bra.
Men det ska göras helst snarast.
För jag vill inte gå runt som på bilden länge till.

Nu har vi ringt runt till dom närmsta och berättat nyheten, så nu är det ingen hemlighet längre.

Motion är nyckeln till ett sunt liv så idag (som alla andra dagar) blir det en promenad till affären (om det inte blir en sväng till stan för att köpa byxor, då handlar jag där nere) I vilket fall vart jag än handlar så är det en sak som står högst upp på listan...
Frukt. Jag har bytt ut godis mot frukt det är både gott och nyttigt. Jag har fått avsmak för godis då jag tycker att det blir en fet smak i munnen. Men ett undantag finns det, bara ett... 70%-ig choklad med mintsmak.
Det köpte jag väldigt sällan sådan choklad tidigare men nu är det den chokladen eller frukt som gäller.

Tittade på klockan nu och jag antar att det är dags att antingen gå iväg och handla eller åka och handla och köpa kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela