growingbelly

Träningen ger resultat

Publicerad 2014-03-14 17:47:08 i Allmänt

Nu har jag tränat i 3 veckor och äntligen börjar jag se att kroppen ändras. Nu blir jag verkligen motiverad att fortsätta. Kommer i kläder som inte passade förut.
Jag har inte hoppat över ett ända träningspass och jag har bara ätit onyttigt 1 (läs "en") gång
 
Min barndomsfavoritglass fanns på affären, övriga familjen skulle äta en glass och jag tänkte "vafan, de gör väl inget jag får ta en extrapromenad"
 
Så den här åt jag i bilen
 
Både glassen och jag firar 25 år i år.
Ja den var väldigt god, och nej jag kommer inte äta mer glass innan sommaren.
 
 
Jag tränar framför datorn 6 dagar i veckan med Hip hop Abs, går en daglig promenad och hugger ved dagligen,
 
Det går riktigt bra med träningen och jag tror inte att jag kommer falla tillbaka i gamla vanor.
Nu kämpar jag för en sund kropp.
 
 
På tal om att kämpa så blev jag sjuk idag. Sist i familjen att åka på en dunderförkyldning.
Hittills ingen feber, men det river i halsen och näsan är igensatt.
Nu tar jag det lite lugnt i någon dag, tränar lite mindre, så länge jag inte har feber så tänker jag träna lite smått.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela