growingbelly

Galet

Publicerad 2014-04-20 11:16:41 i Allmänt

Igår var en galen dag. Nog för att jag med mig själv hade sagt att det var okej att äta lite godis, någon bit sådär. En liten sötsak. En.
Men den där lilla näven blev en större, en sak blev snart fem, sex, sju.
Låt oss säga att jag blev lite smått, ja helt galen med allt det goda som fanns hemma.
Den blev en skål glass mitt på dagen. Efter midagen blev det efterrätt, ganska mycket blev det.
Sen kom kvällen. Då åt jag en halv mintchokladkaka så gott det var! Men jag slutade inte där, jag vet att jag borde ha gjort det, men jag tog en skål stora ostbågar, sen blev jag proppmätt och äcklad av allt jag under dagen stoppat i mig.
Det blev en hetsätningspåsk i år.
 
Men det gör inget, jag tränar på och snart är allt onyttigt förbränt och bortglömt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela