growingbelly

NU HAR JAG VIRKAT IGEN

Publicerad 2014-04-12 19:50:27 i Allmänt

Denna gången blev det ett par, ja exakt 4 stycken glasunderlägg.
Nu är det slut med fläckar på bordet.
Dottern önskade sig en rosa, så nu får jag börja virka den 5e i en rosa färgton.
 
Virkade efter ett väldigt enkelt gratis-mönster
 
Något du kanske inte visste är att jag har börjat fila på en ny blogg, känns ju inte så värst mycket growingbelly längre. 2 barn hann komma under denna bloggs tid, som jag startade när vi väntade 1a.
Och efter beslutet om att inte skaffa fler barn är taget så känns inte growingbelly så värst långsiktigt.
 
MEN det är ju så svårt att hitta ett bra bloggnamn som ingen annan har.
Har nu i alla fall börjat bygga upp en ny blogg här på blogg.se
det kommer ta tid innan den är fylld med massa läsning och bilder.
Finns inte mycket än men den heter virkad.blogg.se
Titta in om du vill
där finns bla denna sötnos jag gjorde klart i veckan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela