growingbelly

Efter 5... Eller är det 6 veckor??

Publicerad 2014-04-02 11:41:52 i Allmänt

Nu har jag snurrat till det och är osäker på om jag har tränat i 5,6, eller 7 veckor...
Inte kan det vara 5. Det måste vara 6 veckor som jag nu har tränat.
 
Så vi säger att jag tränat i 6 veckor nu
Bild från i morse
 
 
På 6 veckor har det hänt väldigt mycket runt magen, det är stor skilnad, men senaste 2 veckorna har det inte hänt jättemycket, liten ändring, men inte så extremt som i början.
MEN.
Även om magen tar sig en paus nu, så har det nu börjat hända saker längre ner.
Rumpan låren minskar. Där har det inte hänt någonting dom senaste 5 veckorna men nu när magen inte minskar så är det nu där nere det minskar.
En storlek (nästan 2) mindre på överkroppen
och snart är jag 1 storlek mindre på underkroppen.
Det är så skönt när träningen ger resultat!
 
Köpte ett par träningsbyxor förra veckan, lite för små men jag tänkte att jag snart kommer i dom.
så kunde jag inte låta bli att testa dom när jag kom hem. För att se hur mycket det var kvar tills dom passade.
Jag fick på mig dom. Det trodde jag inte innan.
 
Rumpan har minskat en hel del.
 
Jag tror inte jag kan hålla mig till månadsskiftet, jag vill verkligen väga mig. Ska försöka hålla mig tills jag har tränat i 8 veckor, men det är svårt, för jag är så nyfiken.
Vet vad jag vägde innan jag började träna och det var inga roliga siffror.
 
Tänk att jag tagit mig så långt, 6 veckor, 1 storlek mindre, det trodde jag inte när jag började jag var beredd att ge upp när det blev för jobbigt, men jag tog mig över det och tränar nu vidare inte för att jag måste, inte för att jag är tvingad till det.
Jag tränar nu för att det är så roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela