growingbelly

Min PT

Publicerad 2014-03-17 19:45:12 i Allmänt

Det är bättre med förkyldningen men jag är ännu inte uppe i 100% energi.
Fortsätter träna med min PT Shaun-T 6 dagar i veckan, han får alltid mig att stå ut hela träningspasset
Och när passet/passen är över så kan jag inte annat än se fram emot morgondages pass
Jag och Shaun-T går in på vår 4e vecka tillsammans
 
Kan inte se att Hip Hop Abs träningen tar slut efter 4e veckan utan jag kommer fortsätta med "vecka 3 & vecka 4" träning en tid fram över.
 
Ser fram emot vecka 4as resultat. Hur mycket kan förändras på 4 veckor?
Jag är nöjd redan nu och ser många förändringar.
 
Väntar nu på att jag ska få tillbaka dom där 100% i energi så jag slipper gå i halvfart som nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela