growingbelly

Hudprick, check

Publicerad 2014-03-13 19:23:43 i Allmänt

Fick en tid ganska snabbt för att kolla min hudprick (*läs cancer)
Tänkte innan jag gick in att äntligen ska den bort och nu är väntan inte lång innan jag får reda på om den är farlig eller inte.
Läkaren tittade på märket, tittade igen, bad läkarstudenten titta också, tog fram måttbandet, mätte längd och bredd.
Sen fick jag höra att nu var det ju bara 15 minuter bokad tid, så jag får komma tillbaka på en annan tid för att då ta ett litet prov av den, läkaren ville inte skära bort hela direkt (VARFÖR INTE) och då om den är farlig då får jag en tid till(!) för att då på det 3e besöket skära bort den.
 
Så nu får jag vänta, vänta och vänta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela