growingbelly

Ett av dom där bra besluten man gör

Publicerad 2013-09-10 21:26:53 i Allmänt

Funderade ett tag på det och nu sedan någon vecka tillbaka så är sovrummet tv-fritt.
Varför slängde jag inte ut teven tidigare?
Det fungerar ju jättebra utan.
Nu finns det äntligen tid att läsa böcker.
Beta av den där listan "böcker jag vill läsa" som jag inte haft "tid" att läsa förut (kanske för att jag såg på tv istället)
Började med Box 21som jag läst en gång redan (men jag kom inte ihåg hur den slutade) Läste ut den och ja den var bra.
 
Sen började jag på nästa bok som jag hört så mycket om. Och jag ser aldrig på filmen först sen läser boken. Jag läser alltid boken innan jag ser filmen.
Började läsa Lars keplers Hypnotisören
 Läste 50 sidor och tyckte inte att den var så värst bra, läste vidare och någonstans efter 80 sidor så var jag ganska inne i boken. Den blev bättre och bättre och när jag hade vänt sista sidan insåg jag att denna bok var helt klart top 5.
(nu tror jag inte att filmen är bra men jag ska se den.)
 
 
Så efter den boken läste jag bok 2 av Lars Kepler

 Tyckte till en början att den inte var lika bra som Hypnotisören. Men jag kom snabbt in i boken och läste ur den på 4 kvällar. Så spännande och bra. Hände nya saker hela tiden.
Det blev en top 5 på den och den får verkligen en plats i bokhyllan.
 
Ja nu är ju boken slut. Vad ska jag läsa nu efter en sån bra bok?
Har tyvärr inte bok 3 av Kepler än.
Så ikväll får jag läsa något annat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela