growingbelly

oväntat besök

Publicerad 2011-10-06 20:26:10 i Allmänt

Varför...?
Bara för att jag glömde just idag för första gången på i alla fall två år, hur kunde detta hända just idag?...

Vi kom hem efter vi handlat lingonsylt till morgondagens bakande, ställer in vagnen som vanligt och packar upp.
Precis som vanligt. (men jag hade glömt att låsa dörren)

Det går en timme, Bea leker på golvet, hundarna busar och så bara öppnas dörren (!) och in kommer en man.
Han såg lika förvånad ut, han trodde det var "en dörr innan ytterdörren" han var från Jehovas vittne och ville lämna ett papper och en tidning, hundarna skällde och han läste lite kort ur bibeln innan han gick.

Av alla dagar så kommer han den enda dagen på två år som jag glömt låsa dörren.

...Nu kollar jag alltid låset en extra gång :)

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2011-10-06 21:47:43

Det är märkliga människor de där Jehovas. De har stoppat mig på gatan en gång. knäppa människor.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela