growingbelly

Nu sitter jag här och doftar underbart

Publicerad 2011-08-14 15:21:41 i Allmänt

Tog en promenad förut och svängde av mot stan. Gick in på Åhlens och tittade och tog en sväng vid herrparfymen (av alla ställen) tycker herrparfymer doftar så gott. Jag fick sambon till att spruta två parfymer på sig och den ena doftade så gott! Jag tänkte på bullbakning direkt, det var som en blandning av kardemumma och vanilj, en underbar doft som var ganska diskret, den passade verkligen på sambon.
Vi tittade runt lite på alla andra saker och när vi skulle gå ut så gick jag faktist tillbaka till parfymavdelningen och tog en sprut av parfymen på handleden. Den var verkligen underbar!

"DIOR HOMME är en fusion av det klassiska och det moderna. Det är en både enkel och ovanlig doft som uttrycker tidlös elegans, och framförallt, modern maskulinitet. Den pudriga, aromatiska och trädoftande doftkompositionen är uppbyggd kring iris, en av de mest exklusiva noter som finns, sällan förknippad med herrdofter. Dess diskreta djup och framtoning gör DIOR HOMME unik."


Doftar fortfarande underbart. Kommer små doftstänk när jag rör mig.
Doften är mildare på mig, den är lite starkare och mer framträdande på sambon...
Nej jag tror jag får gå ner till stan igen i veckan och köpa en flaska till sambon... Ja för det är ju bara han som kommer använda parfymen, jag kommer ju inte alls ta mig en sprut ibland...
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela