growingbelly

uppdaterar snart!

Publicerad 2010-10-13 23:59:45 i Allmänt

Nu har vi varit hemma ett tag och det är svårt att få tid till att sitta vid datorn.
Mycket har hänt senaste veckorna som jag gärna vill skriva om det är bara tiden som fattas.
Men jag siktar in på att uppdatera i morgon.
Nu ska jag vila mig en timme innan lill-tjejen ska ha mat igen... Sedan blir det förhoppningsvis 3 timmars sömn innan hon ska ha mat igen och därefter 3 timmars sömn innan nästa matning. Förhoppningsvis sover hon mellan matningarna så jag får lite sömn, vissa nätter är det inte lätt.
... Men i morgon skriver jag mer. Kan tänka mig att det blir några inlägg

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-10-14 14:52:27

Stort grattis till hemkomsten. Väntar med spänning på fortsättningen, kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela