growingbelly

Loppisfynd

Publicerad 2010-07-30 22:58:39 i Baby kläder

I morse gick jag upp tidigt och åkte iväg för sista gången till det gamla hemmet och tittade igenom så inget var missat och bar hem dom sista sakerna vi inte fick med oss igår.
Väl hemma åt jag en snabb frukost, sedan gick jag och lämnade nycklarna till hyresvärden.
Skönt att kunna släppa det gamla.

Innan jag gick hemåt svängde jag in på myrorna och tittade runt. Jag hittade lite barnkläder jag köpte.
Ett par små byxor i unisex stil i storl 52, en söt tröja unisex med ett tryck av orangea lejon storl 52 och slutligen en body med långa ärmar unisex med roligt tryck på i storl 62.
Antar att bebben kommer växa fort så när jag hittar sånt jag gillar passar jag på. Kläderna kostade 15 kr styck.



Jag vet inte varför men när jag tittar på kläder och andra babysaker så känner jag fortfarande att det är för tidigt att börja köpa saker. Men veckorna går och jag är redan i vecka 27, lite smått måste börja köpas.

Alla barn är olika även i magen har jag ju hört. Funderingarna går runt i huvudet och det jag tycker är konstigt är att rörelserna är det samma, dom blir inte hårdare, och jag har inte lagt märke till någon dagsrytm än.
Det stökar mest runt. Givetvis tänker jag på detta, är det normalt, eller kanske något på tok.
Men det är tio dagar kvar till nästa BM besök och ultraljud. Hoppas allt är bra.
Men varför skulle det inte vara det.

Nåväl dagens loppisfynd är jag nöjd med. Det är många saker som måste köpas inom 13 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela