growingbelly

64 dagar kvar

Publicerad 2010-08-26 22:36:46 i Vecka 31

Nu är det bara 64 dagar kvar!
Ögonundersökningen gick fort idag och som förra gången så är det en läkare som ska kolla bilderna, är det något så hör dom av sig, är allt bra så hör dom inte av sig. Men vad hon kunde se var allt bra.
Förmiddagen vilade jag ganska mycket i väntan på att synen skulle bli normal igen, eftermiddagen städade jag och rensade bort en massa saker. Nu är det bara en kartong kvar att packa upp sedan är det inte mycket mer att göra.

Tänker på bebben hela tiden, tänker väl extra mycket nu när vagnen står i hallen.
Funderar mycket på bebbens hälsa, men allt ska vara bra, är bara en läkare som hakat upp sig på flödet, men alla andra mätningar är bra och jag ser själv hur "noga" dom mäter så inte tänker jag oroa mig.
Men tiden för i morgon ska jag säga ifrån. När det inte fanns någon anledning att göra den plus att jag inte tror att strålningen i stora mängder är bra, tror den förstör mycket så ser jag ingen anledning att åka in till sjukhuset igen.
Ingen pratar klarspråk eller svarar på frågor.

Lilla tjejen gror så sakta där inne och mår bra. Växer i sin egen takt och nog är det allt så att jag hellre föder ett barn på 3 kilo än ett barn på 5. Det där med längd och vikt jämnar ut sig med åren ^^
Ett namn har hon också. Som var bestämt redan innan graviditeten.
9 veckor kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela