growingbelly

Känner mig som en säl

Publicerad 2012-12-22 11:13:42 i Allmänt

Vaknade på höger sida igen.
Suck.
Tänkte på gårdagen då det tog fem minuter att ta mig upp.
Tänkte att idag SKA jag ta mig upp och FORT ska det gå.
 
Om jag rullar kanske det går fortare?
Tvekar och testar först att sätta ner vänster fot i sängen, lägger lite tyngd på men känner att det stramar i höften och att det kommer knaka i vilken sekund som helst. Lägger ner benet och testar istället att rulla.
 
Håller i magen på båda sidorna, spänner benen och rullar till ryggläge sedan till vänstersidan.
Inget knak från höfterna och så fort det gick!
Idag tog jag mig ur sängen på en minut.
1 minut. Det är fort i mitt sältillstånd.
 
Nu ska vi åka iväg och julhandla. Klappar i alla fall, maten får bli en annan dag.
Ska försöka bita ihop och handla så många julklappar som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela