growingbelly

Storhandla

Publicerad 2011-11-02 13:55:26 i Allmänt

Usch vad tråkigt det är att storhandla. Men nu är det gjort. Bättre att få tag i nästan allt på samma affär än att springa runt i minst två mindre affärer. Nu är kylskåpet fyllt med mat för sex dagar.
Tro mig det är ovanligt, brukar normalt sätt alltid handla för dagen, men det blir för tråkigt att handla varje dag. Så i morse satt jag mig och gjorde en matsedel för sex dagar, och sen åkte vi och handlade.

Hittade också den Ella´s kitchen Bea älskar hon har fått den två gånger tror jag sen har den tagit slut på Hemköp och dom har inte tagit in fler. Men nu finns flera stycken av den smaken i kylen och en ny smak jag hoppas att hon gillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela