growingbelly

Formar

Publicerad 2011-05-05 20:58:46 i Loppis


På promenaden tidigare idag gick jag in på myrorna och tittade. Hittade då formar jag letat efter ett tag.

Dom stora formarna ska jag ha när jag bakar kongressbakelser och liknande. Dom små formarna var inget jag letade efter från början men det blev några formar ändå, tänkte göra småkakor i dom.
Två kronor styck kostade dom. Det var det värt.
Blev också en kniv, gaffel och sked som kan sättas ihop. Såna bestick från lumpen man hade i snuskburken.
Köpte dom mest för att jag tyckte formen på dom var udda.

Skulle ha bakat några småkakor men då det blev en monster middag som tog någon timme (indiskt) så blev det inget med kakorna idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela