growingbelly

Trött idag

Publicerad 2011-05-23 12:21:09 i Allmänt

Hittills har inte mycket blivit gjort idag. Vill hinna med en massa saker men det är stor brist på energi här och tiden ligger inte på min sida. Insåg i helgen att vi senast idag måste ta oss iväg till Maxi och köpa blöjor igen.
Stod ute och väntade på bussen för en timme sedan men då bussen givetvis var full så gick jag hem igen.
Det kanske inte skulle vara helt omöjligt att gå till Maxi men jag tror det tar över en timme och för att då tänka realistiskt så vet jag att jag inte orkar gå en timme i solen för att sedan handla massa saker även om jag då skulle kunna ta bussen hem så vet jag att jag inte kommer orka i tillståndet jag är i nu. Så jag kommer nog inte försöka mig på att gå dit.
Så jag får väl gå iväg efter lunch igen och försöka ta mig iväg med bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela