growingbelly

När döden inträffar

Publicerad 2014-03-10 16:54:57 i Allmänt

Vi har lämnat Göteborg och är nu tillbaka i vårat lilla hus utanför Norpan. Efter 6 veckor var huset väldigt kallt, och första natten fick vi sova med en rumstemp. på 5 (!) grader. 
Nu är vi uppe i 23 grader och jag har senaste dagarna städat, städat, städat, mycket städning har det blivit och gjort i ordning.
 
Jag har för 1a gången använt en motorsåg, det var roligt och jag kommer dra fram den igen så fort jag kan. För än så länge har jag båda benen kvar, och ingen olycka har hänt (X i taket)
 
Våren är här, och våra otrevliga långsvansade ovänner har varit lugna.
Men för säkerhetens skull köpte vi en ny bättre råttfälla att ha i sopskåpet igår.
 
Vi gick upp och la oss sent igår. Såg på tv i fem minuter. SMACK!
...
Då inträffade döden för den lilla musen.
 
Usch jag tycker inte om att döda djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela