growingbelly

Recension ErgoBaby

Publicerad 2014-01-27 08:13:09 i Allmänt

När min son var 5 månader köpte jag ett bärsele av märket ErgoBaby
 
Nu är sonen 11 månader och vi använder bärselet lika ofta nu som när han var 5 månader.
 
Jag är väldigt nöjd med valet av bärsele dels för att det sitter bra, att barnet sitter "groda" att luvan på bärselet både fungerar som stöd för huvudet när barnet sover och blir ett bra skydd för dåligt väder.
Den stora fickan fram rymmer så mycket.
Men det jag gillar mest är att selet sitter bra både över höfterna och axlarna och jag har aldrig haft ont i axlar, rygg eller höfter av att bära mitt barn i selet.
Det är lika lätt att bära sonen nu som snart 1-åring som när han var 5 månader.
 
Jag är helnöjd med mitt val av bärsele.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela