growingbelly

12 timmar kvar till sängen

Publicerad 2013-05-16 12:22:08 i Allmänt

Vill helst lägga mig och sova nu men eftersom klockan bara är 12 mitt på dagen så får jag inse att det är 12 timmar kvar tills jag får sova. Så lång tid kvar.
Rutinerna har LilleMan sedan två dagar ändrat från att vilja sova för natten klockan 22, äta 2 gånger på natten och vakna 8 för att gå upp ( så skönt det var när det var så!)
Nu är nya rutinerna ( inga vidare rutiner än då det bara pågått i 2 dagar, men vi kallar det för nya rutinen just nu)
Gnälla från 22 och få mat men han kan inte somna, gnälla och få ligga i mammas säng, men vill inte sova och vill inte ha nappen, äter sen igen innan tolvslaget och är lite orolig fram tills efter tolv då han somnar i min säng och jag slocknar direkt. Vid 03 är det matning, sen matning igen vid 06, sen ligger han vaken och gnyr/kan inte sova från 07.
Det är för lite sömn nu. Kanske för att jag är van vid gamla rutinen som han skapat och vant mig att leva efter den.
 
Ska ta en promenad och hoppas på att jag blir lite piggare efter den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela