growingbelly

Låååååååååångfredag

Publicerad 2013-03-29 20:33:20 i Allmänt

Idag var det verkligen en lååååååångfredag. Vaknade i morse och tyckte det kändes som söndag inte alls någon fredagskänsla.
Letade efter barnkläder idag. Igen. Hittade inte det jag letade efter men kom hem med ett nytt plagg till LilleMan
Blev ett par hängselbyxor
Mjuka och sköna.
Nej jag har inte testat dom men dom känns mjuka och sköna.
 
Kanske kan jag få lite fredagskänsla nu till kvällen... Fredag, ja då är det godkänt att stoppa ner armen i en chipspåse och gräva runt efter en lagom stor näve som sen doppas i dipp, dubbeldipp om man vill lyxa till det sen ska allt silas ner med en brun dryck... Mmm vad gott det låter när jag beskriver det så.
Blev inte så värst sugen.
Men det här har jag glömt snart och jag kommer säkerligen sitta i soffan senare med vänsterarmen långt ner i chipspåsen och smaska i mig medans högerarmen hårdtränar på att balansera en 4 kilos bebis som säkert kommer dricka sin mjölk precis när jag äter (för det gör han alltid)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela