growingbelly

MIN STORA BEBIS

Publicerad 2013-01-04 12:29:11 i Allmänt

Min bebis är verkligen stor!
Ja för sin ålder.
En hel del vikt ska läggas på men för sin ålder är bebisen låt oss säga "lite stor om magen"
 
 
23% "över normal"
 
Jag kommer bli väldigt glad om jag tar mig till vecka 37.
Känner på mig att det inte blir 40 veckor.
 
Det känns konstigt i kroppen nu.
Träningsvärkar dagligen som mensvärk som kommer och går.
I samband med den fejkade mensvärken blir magen kass.
Omöjligt att ligga på rygg i sängen. Svårt att andas när jag ligger på sidorna.
Kan nästan inte gå för foglossningen.
Halsbränna/illamående som jag inte haft sen vecka 12. Plus att det är HELA TIDEN.
Blir yr när jag sitter ner och när jag åker bil.
Kommer lågt i blodsocker mellan måltiderna.
 
Dessa saker är ganska nya. Har bara haft besvärer i några veckor.
Blir orolig när kroppen tränar och magen reagerar som den gör.
Är nervös att det ska gå längre än bara träning.
Tycker det är för tidigt för att föda nu. För varje vecka blir jag glad att jag kommit så långt.
Nu känns det som att målet är att gå fullgångna 36 veckor.
 
Känns långt dit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela