growingbelly

Magbild vecka 34

Publicerad 2013-01-06 17:54:16 i Allmänt

I slutet på vecka 34. Dags för en ny bild.
Det är inte flera månader tills vi får träffa personen som ligger och växer där inne,
nu är det bara några veckor kvar, känns overkligt och svårt att få in att det snart är dags att få ut bebisen.
 
Men några veckor till vill jag gå. Hinna suga ur det sista ur graviditeten och försöka att njuta av den korta tid som är kvar.
Är givetvis väldigt tacksam att jag kunde bli gravid igen och att jag bär på en bebis som lever och mår bra.
Men viss oro finns givetvis och kommer finnas där fram tills födseln.
 
Hur många dagar kvar är det nu då till förlossningen?
Jo det är 41 dagar kvar (till vecka 40)
 
(nu tror inte jag att jag kommer gå en dag över vecka 38)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela