growingbelly

Retro lekmobil eller gym eller något liknande

Publicerad 2013-04-20 22:28:25 i Allmänt

Blev en snabb tur till Åby idag för att bland annat mata fåglarna med överblivna brödkanter.
Blev en snabb titt på en loppis också. Tror inte vi köpt något där förut men idag hittade vi lite saker.
Jag hittade en bok jag letat efter ett tag, eller jag hittade den inte det var sambon som höll upp boken "titta, är inte det här boken du letat efter?" "jo, den ska jag ha!"
Sambon hittade en bok till sig själv... Jo... Jag kommer nog läsa den när han är klar med den.
Men först måste jag ta mig igenom dom 300 någonting sidor boken jag köpte först.
 
Barnen fick en bok också.
Något att läsa för dom om och om igen.
 
LilleMan fick en retro lekmobil... Mobil/gym/grej
 
Vet inte när den kan vara ifrån, 40,50,60 eller 70-tal? Ingen aning. Den är allt från ny i alla fall.
Den sitter nu uppspänd (lite snett) (nej snett är inte rakt som vissa säger) (snett sitter den) i spjärlsängen.
Den har blivit lekt med två gånger idag. Ringarna är roliga att slå på.
Men mest går leken ut på att titta på denna roliga mobil/gym/grejen, röra armarna lite, sparka med benen och prata med den konstiga saken.
Den har alltså fått tummen upp av LilleMan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela