growingbelly

RINGT TILL FÖRLOSSNINGEN. IGEN

Publicerad 2012-10-19 18:58:19 i Allmänt

Jaha. Det här var andra gången denna graviditet som jag ringer förlossningen.
Nej här räcker det inte med att bara ringa en gång när det är dags att föda barn.
Det var för sent att ringa MVC så jag ringde förlossningen.
En trevlig kvinna svarade och jag framförde min fråga angående mitt blodsocker.
Det var under dagen lite för högt innan och efter måltider och det jag vill veta var om det var inom "högt men okej"
så jag kunde vänta till måndag och ringa min BM eller om jag behövde insulin redan nu i helgen.
Hon rådfrågade läkaren som fanns där och tyckte att jag ska fortsätta kolla blodsockret och komma in i
morgon förmiddag för ett blodprov.
 
Så imorgon ska jag till förlossningen igen. För en andra gång.
Sen vill jag inte dit mer innan det är dags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela