growingbelly

En luuuuuuuugn dag

Publicerad 2012-10-04 22:19:17 i Allmänt

Har tänkt mig för hela dagen att inte göra för mycket.
Blivit lite lätt lat och åker bil till affären istället för att gå.
Så fort tid finns passar jag också på att sitta mycket på min favoritplats i soffan och pysslar med lite allt möjligt man kan göra sittandes.
Saknar dock att virka. Virknålarna har jag packat upp men garnkorgen är tom. Bäst att köpa lite nystan så jag kan virka ett och annat barnplagg, mössor är kul att göra och går väldigt fort.
 
Mitt latande idag har gett resultat. ( X i taket ) så har jag inte haft någon sammandragning hittills ( sätter ett X i taket igen, ifall att, man vet ju aldrig)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela