growingbelly

Att leva med kartonger

Publicerad 2012-03-28 22:29:20 i Allmänt



Att bo i en kartong... Ja det känns snart som att vi gör det.
Har lite panik över att det redan är torsdag i morgon. Det är mycket kvar att göra och på fredag måste allt vara nerpackat och klart.
I morgon ska jag till sjukhuset för att lämna blodprov igen det blir andra provet denna vecka. Nästa veckas prover vet jag inte vart jag ska ta, om det blir på vårdcentralen eller på närmsta sjukhus.
Får se vart det blir.
Jag måste också avbeställa min tid till hjärtultraljud och försöka få en ny tid på mitt nya sjukhus.
Det som blir konstigt är att jag skulle få tid för samtal med läkaren om så där 2 veckor för att få svar på mina prover och prata om medicinering och så vidare. Det blir konstigt nu i flytten, jag känner mig inte så sugen på att ta en sjukresa nästan 3 timmar till Norrköping bara för ett samtal.
Men jag tror allt kommer ordna sig.
Hoppas läkarna på nya sjukhuset är bra eller bättre än här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela