growingbelly

Gå vidare

Publicerad 2012-07-01 18:16:59 i Allmänt

Nu är jag inne på min andra förkylning. Lill-B är också inne på sin andra.
Så just nu mår vi inte så bra. Det räckte tydligen inte med den tryckande huvudvärken jag har när jag är inne (som beror på det sjuka huset)
Hoppas att den här förkylningen är den sista för detta året.

Jahapp... Jag skrev om huvudvärken ovan och att bo just här var ingen bra idé. Huset är sjukt.
Golvet är ruttet utanför gamla våtrummet, det är husbockangrepp i vardagsrummet, pågående angrepp.
Det är fellutning i badrummet så vattnet stannar under kabinen och tvättmaskinen står på vatten.
Golvet är ruttet på flera ställen.
Huset suger åt sig vatten vid regn, träet är ruttet.
Dom 50 tal myror som finns i köket vet jag vart dom bor nu. Dom bor i väggen under fönstret. Det är ett stort hål där dom bor och allt trä är ruttet.
Grunden är sprucken.
Vatten rinner in i grunden.
Elen är åt ******e
skorstenen är sprucken på alla håll och är "lagad" med spännband


Det finns bara 2 ord som kan beskriva huset. Fusk. Fukt.

Jag lider av huvudvärk och sen vi flyttade hit så har Bea visat tecken på astma.
Så vi ska flytta.
Till ? det vet jag inte. Vi söker i olika städer.
Men här i från ska vi.

Vi måste bort från det sjuka huset.

Vi testade huslivet och det var inget för oss. Nu tänker jag gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela