growingbelly

Stora lilla Meja

Publicerad 2012-01-19 21:56:46 i Katt

Meja tycker inte att hennes leksaker är lika roliga som Beas. Hon tar alla chanser att leka med allt annat än hennes egna saker.
Igår trodde jag för en sekund att det spökade då jag hörde ett ljud och fick se att lära gå vagnen kom åkande i hallen. Sen såg jag att Meja hade frambenen i vagnen och drog vagnen med bakbenen ända in i köket.
Hon bjuder på många skratt.

Försökte ta några kort idag när hon lekte men hon är aldrig still så bilderna blev inte så bra.




Hon har blivit så stor!

Just det. En leksak som jag märkt att hon gillar är mina virkade små möss (stoppade med lite vadd och resten klippt papperspåse) Ska virka upp ett stort lager då en viss del av dom ska skänkas till katthemmet och det måste göras innan flytten. Ett perfekt restgarnsprojekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela