growingbelly

VART ÄR DU STJÄRNAN?

Publicerad 2012-12-01 11:16:37 i Allmänt

Nu ska jag in i klädkammaren* (*läs förrådet) och se om jag inte kan hitta minst en stjärna att ha i fönstret.
Hoppas på att kroppen håller ihop så jag även kan städa och även ta mig igenom en mataffär.
Börjar räkna ner dagar nu men det är så långt kvar 78 dagar kvar.
Känns långt till februari.
 
Då är det lättare att tänka på att det idag bara är 23 dagar kvar till julafton.
Även den siffran 23 inbringar panik* (* läs PANIK)
23 dagar kvar och inte en enda ynka julklapp är inhandlad än.
Ingen julgran och inga kulor finns det.
Sen allt som ska bakas!!!!!
Usch (andas) för mycket kvar att göra innan jul.
 
Nej nu ska jag leta fram den där stjärnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela