growingbelly

EN LITEN PAUS

Publicerad 2012-12-05 11:36:41 i Allmänt

Snö, snö, snö. Det är så tråkigt. På vintern får det gärna vara kallt men snö slipper jag gärna.
Efter en titt ut genom fönstret i morse insåg jag att det kommer bli en inne-dag.
Det går inte att ta sig ut.
Som vanligt är det ingen skötsel av snöröjning.
Tänk att när man bor bara en stenkast från promenaderna så kan man glömma allt det där fina folket inanför promenaderna har. Snöröjning, underhåll av vägar, saltning och sandning är sånt vi utanför får vara utan.
 
Det blir en intressant vinter det här.
 
Nu tar jag en liten paus då det känns som att jag inte sovit på flera dygn, är lite lätt yr också.
Tror det beror på insulinet. Doserna stiger och det är alltid efter sprutan jag mår så här.
 
Nu ska jag baka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela