growingbelly

Som vanligt

Publicerad 2012-04-19 14:33:52 i Allmänt

Det är som vanligt efter dom flyttar som blivit att jag packar upp väldigt mycket väldigt fort, sen tar det stopp.
Nu är det två staplar kvar i datarummet som bara står och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med sakerna.
Hum, kanske betyder att vi än en gång har tagit med oss för mycket saker.
Men jag är förvånad att flytten gick så smidigt.
Att packa ner HELA hemmet på 1 vecka är inte dåligt, så att det inte blev rensat så mycket gör kanske inget.

Gjorde ett halvhjärtat försök igår att rensa och packa upp kartongerna, men då hittade jag mina virknålar och den pågående virkningen. Satt mig i soffan och började virka, tankarna flög iväg och dom gapande kartongerna blev åter igen glömda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela