growingbelly

Lite av dagen

Publicerad 2011-09-06 14:43:33 i Allmänt

Jag är så trött på kartongerna. Dom är i vägen där dom står och jag vill inget annat än bli av med dom.
Jag har märkt att jag gör väldigt mycket annat för att slippa packa upp sakerna.
Jag har sedan vi flyttat in till exempel diskat tre gånger om dagen (vilket inte är normalt för mig)

Räknar kartongerna lite snabbt nu i vardagsrummet och det är... 15 kartonger kvar att packa upp plus några påsar.
Ska göra ett ryck nu på eftermiddagen och försöka få bort så många kartonger som möjligt.

Tvättade i nya tvättstugan idag och det gick väldigt fort. Allt var tvättat och klart på en timme.
Så skönt att ha två maskiner och en bra torktumlare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela