growingbelly

Bugaboo Bee+ Special edition Light green

Publicerad 2011-10-12 11:49:37 i Vagn

Igår fick jag den bästa (för tidiga) födelsedagspresenten någonsin.
Jag har velat ha den sedan Bea var liten, men det blev aldrig av att vi köpte en sån, plus att vi då trodde vi skulle behöva en dubbelvagn till hösten.

Vi hämtade paketet igår och jag viste ju då vad det var för något, det stod ju givetvis på kartongen.
Glad blev jag och ville verkligen öppna det på en gång. Det gör ju ingenting att jag öppnar någon vecka innan.

Det var min efterlängtade Bugaboo vagn, som jag så länge velat ha och köra (Bea glider mest runt i den, bara hon har något att sitta i så är hon nöjd, men hennes mamma tänker mer på att det ska vara bekvämt att köra)

Nej är det en byggsats tänkte jag först

Men det var inte så farligt, framhjulen fick man sätta dit själv och syffletten.


Av alla vagnar och färger som finns så fick jag Bugaboo Bee+ Special edition Light green
Grön som är min favoritfärg.


Man kan också välja åt vilket håll barnet ska sitta åt.


Tog första vagnsturen igår kväll




Och den är riktigt lättkörd.
Svänger jätte smidigt och lätt.
Den har fjädrar både bak och fram.
Barnet kan sitta både fram och bakvänt.
Det är tre sittlägen.
Lätt att sätta i och knäppa fast barnet och lätt att knäppa loss och ta ur.
Suffletten har tre lägen.
Den är lättbromsad.
Lätt att fälla ihop.
Tar liten plats.

Helt klart den bästa City vagnen. Smidig och enkel, både ute och i affärer.
9/10 i betyg.

Dom minus som finns (som jag läst om) är att den inte är så bra att köra med på grus och gräs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela