growingbelly

Nya krukor

Publicerad 2011-10-15 10:19:43 i Allmänt

Åkte buss till Ingelsta handelscentrum igår och tittade lite.
Det gick förresten bra att åka buss med nya vagnen.

Gick in på Bauhaus och tittade på färg, det blev antikvit (som jag ska ha när jag målar om möblerna) hittade också en fin kruka i trä.
Gick in en sväng på Rusta när jag ändå var där men jag kom ut tomhänt. Dom höll på att packa upp julsaker för fullt så jag kommer nog åka dit närmre julen och titta på julgranskulor (jo håll i hatten, vi kommer fira jul i år, hur konstigt det än låter. I år ska det bli julpynt, julgran, ljus och stakar, julgran och ja även julmat... Men där står jag på mig, jag gillar inte julmat. Och givetvis en massa julklappar till vår fina dotter)

Jag har gjort i ordning vinden så jag kan vara där inne och måla möblerna, får hoppas att inte färgen luktar mycket.

Gick och handlade och gick då förbi blomaffären och såg en fin kruka utanför där det står Oslo. Jag som blivit Norgesjuk var då tvungen att gå in och köpa den.

Två nya krukor på samma dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela