growingbelly

Många projekt

Publicerad 2011-10-13 14:21:02 i Allmänt

Nu finns det tusentals saker jag vill ändra/göra om och tillverka.
Suck. Vart börjar man.
Finns så mycket jag vill göra.
Några saker är
  • Renovera/måla om köksbord och stolar
  • Måla en vägg
  • Göra någon form av upphängning i köket
  • Virka och sticka diverse saker
  • Göra om kistan (soffbordet) och måla om
  • Göra en lampa
  • Sy massor med saker bland annat en åkpåse (måste då köpa en symaskin)
  • Göra fint på vinden
  • Måla om krukor
  • Göra flera olika dekorationer
  • Börja virka juldekorationer
med mera.
Listan kan göras väldigt lång. Bara att börja någonstans.

Var nere på stan idag och handlade lite olika saker på Clas Ohlsson. Det blev mest saker till det blivande köksmöbel-projektet. Köpte sandpapper i vad jag hoppas är rätt grovlek och en sandpappershållare det blev en roller och pensel också. Nu fattas bara färg så kan jag börja med möblerna.

Önskar att jag såg ut så här

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela