growingbelly

Insidious

Publicerad 2011-10-01 23:04:15 i Film

Äntligen en bra film. Från skaparna av saw och paranormal activity.
Insidious.
Skräck för finsmakare. Visst, den håller sig inom "lådan" mycket men den sticker även ut, är snyggt gjord och det är väldigt intressanta figurer med.






En av dom bästa filmer jag sett. Inte som alla andra filmer. Jag satt som en pinne i soffan och fast än jag sett dom flesta filmer som finns så var det något med denna jag tyckte var lite småläskigt.
Väldigt bra gjord.

Så till betyget... Ja det står mellan 8 och nio. Hum. Det får bli 8-9/10 ;)
Bra, bra och bra.

Minus var att den flippade ur lite och ett till minus var att jag som vanligt vet vad som kommer hända innan det händer.

Men för guds skull SE DEN!

... Men se den inte ensam...


Kommentarer

Postat av: Linis

Publicerad 2011-10-07 23:55:22

Tack för tipset! Jag har lagt till den på önskelistan!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela