growingbelly

Filt

Publicerad 2011-10-11 18:18:17 i Allmänt

Så nu sitter min lilla dotter extra varmt och mysigt i vagnen, och när hon myser i sängen har hon en skön filt. Sydde ihop en filt igår av mormors-rutor och idag virkade jag en liten rosa kant runt om.
Men jag är väl inte helnöjd. Blev väldigt många färger (rensade hela korgen med restgarn) och nu i efterhand tycker jag att rutorna blev för stora.
Men, den duger ett tag :) Kan alltid göra en till i annat mönster.

Får se om jag kan leta fram den lilla sladden till kameran så jag får in lite bilder i datorn... Konstigt nog verkar det som att den lilla sladden har ben då den aldrig ligger på samma ställe jag tidigare lagt den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela