growingbelly

Bugaboo suflett

Publicerad 2011-11-03 20:35:45 i Vagn

Tycker om den gröna sufletten till min Bugaboo vagn.
Produktbilden ser ut så här

I verkligheten ser den ut så här



Tycker att produktbilden stämmer med hur den ser ut i verkligheten.


Nu har jag haft vagnen ett tag och jag är fortfarande väldigt nöjd.
Av vad jag läste om på nätet skullde den vara "mindre bra" att köra på gräs och grus, och eftersom jag har hund så har jag testat vagnen på gräs och det går bra att köra även där.
Jag kan inte påstå att jag någonsin kört en vagn som jag inte märkt skillnad på om jag kör på asfalt eller gräs, det blir en skillnad helt enkelt oavsett vagntyp.

Asfalt, grus, kullersten, gräs, lera, branta backar, ojämna ytor, ramper, hiss, buss, bäras ner för trapp
Nu har jag testat vagnen på det mesta och den klarar allt.

Det jag gillar mest är att den väger så lite och har svängbara hjul.



Ska hålla koll på när det kommer ut nya sufletter, är bra att man kan byta som man vill.
Så den här vagnen kommer jag aldrig ledsna på.

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2011-11-03 21:56:01

Tack så jättemycket! Den är jättefin. En sån ska jag önska mig i julklapp.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela