growingbelly

Allt ska slås in

Publicerad 2011-11-22 13:19:30 i Jul

Snart första advent och konstigt nog så har jag redan ett litet lager med julklappar. Normalt sätt så panikhandlar jag allt en vecka innan jul men nu är jag ute i god tid.
Har köpt på mig lite fina saker lite då och då till min fina dotter som ska få allt kul hon kan tänka sig.
Det har blivit några spontanköp men det mesta är planerat.
Finns mycket kvar att handla och jag tror nästan garderoben blir full när jag är klar.

Passade på nu när hon sover att slå in paketen. Paketen ser ut så här nu



Jag använder naturfärgat papper i år. Ser enkelt och snyggt ut.
Har dock inte bestämt mig än om jag ska ha snöre, band, tråd eller spets. Kanske kommer bli lite blandat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela