growingbelly

Härliga sjukvård

Publicerad 2011-06-28 22:03:21 i Förlorat barn

Återigen är jag besviken på vården. Förra veckan fick jag en bokad telefontid till kuratorn. Hon ringde själv förra veckan och sa att hon skulle ringa idag (tisdag) och prata och eventuellt bestämma en tid för samtal om vi ville det.
Det var ju så viktigt enligt henne att vi hade kontakt nu när det är som det är.
Inte har hon ringt idag.
Är så förvånad att sjukvården inte gör som dom säger. Det är verkligen första gången.
Jävla skit sjukvård. Där har jag inte respekt för någon.

På förmiddagen i morgon ska vi in på en ny undersöking. Förmodligen slår fortfarande hjärtat så då blir det en ny tid om en vecka.
Vet inte riktigt vad jag ska fråga om i morgon. Finns så mycket jag vill veta. Problemet är bara att dom inte svarar, undanhåller eller påstår att dom inte vet.
Får väl tuffa till mig lite och se till att jag får svar. Som det är nu säger dom så lite som möjligt och bara det verkar väldigt besvärligt att få fram.

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2011-06-28 23:13:52

Man slutar aldrig att förvånas...

I sju år har vi undrat varför vår förstfödde har så torr hud...det är först nu för några månader vi fick reda på att han har en hudsjukdom...

Du/NI ska kräva att ni får svar...det har ni rätt till.

Tänker på er massor och hoppas ni får svaren.

Dåligt med kuratorn...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela