growingbelly

Uppfräschning

Publicerad 2011-01-16 14:15:27 i Allmänt

Det är plusgrader och regnigt ute, alltså ingen höjdare att gå ut mer än vad jag måste i rugget.
Inte finns det något speciellt på tv heller, lill damen sov så jag rotade fram två sänggavlar jag gömt undan lite i väntan på att antingen göra något med dom eller slänga dom.
Dom tog jag fram och målade vita. Är inte riktigt klar än, ett lager till ska på när dom torkat sen ska dom skruvas på sängarna.
När det är mörkt ute kan det behövas lite ljust inomhus, livar upp mig i alla fall.
Tycker det är väldigt avkopplande att sitta och måla, färgdoften är inte fel heller.
Men jag är inte så försiktig av mig, märks på hur jag ser ut efteråt.


Man skulle kunna tro att det blev mer färg på fingrarna än på gavlarna jag målade, men jag lyckades nog få på lite färg där också

Ett under att vardagsrumsgolvet klarat sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela