growingbelly

Tennisarmbåge

Publicerad 2011-01-24 12:23:08 i Loppis

Vill hitta saker på loppisar som jag kan göra om till något helt annat äv vad det var från början. Vad för saker jag letar efter eller vad det ska bli vet jag inte. Blir väl som vanligt när jag får för mig någt att det inte blir något av det.
Men vem vet.
Spelar ingen roll om jag går runt lite och tittar, blir en bra promenad på köpet.
Tänkte gå till Prio 1 det blir en hyfsad promenad och efter det om lill tjejen håller sig lugn i vagnen så ska jag gå till myrorna.
Får hoppas att armarna orkar dra vagnen så långt har sen igår drabbats av vad jag tror är tennisarmbåge i vänster arm. Det gör ont när jag rätar ut armen men har jag den lite böjd eller drar vagnen så känner jag inget, sen om det är bra eller dåligt att dra vagnen och anstränga armen vet jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela