growingbelly

Någon timmes sömn vore inte fel

Publicerad 2011-01-15 00:46:47 i Sömn

Har varit skrikigt hela kvällen men nu verkar lill tjejen ha somnat ganska djupt. Hoppas på att hon sover till åtta i morgon så blir det många härliga timmars sömn för oss alla.
Konstigt nog är jag inte så trött, var extremt trött vid 18 tiden och tänkte lägga mig en halvtimme men hunden gjorde bus så jag gick upp, och nu är jag äldigt pigg, men jag hoppas att jag somnar innan två, då blir det ändå skapligt många timmars sömn.
Nehe.
Nu får jag höra av "J" (som sövde lillan nyss) att hon inte har somnat... Får se hur lång kvällen blir.
Ska stänga av datorn och testa att söva henne och se om jag lyckas.
Håller i alla fall tummarna för att det blir något sömn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela