growingbelly

Lördag

Publicerad 2011-02-19 12:28:37 i Allmänt

Jaha, lördag igen. Vad ska man då hitta på?
Strålande väder ute.
Kom på i morse att det var någon dag sedan jag var ute. Har mått dåligt senaste dagarna och hållit mig inne.
Men nu känner jag mig pigg nog att ta en nypa luft och kanske hitta på något.

Jag har skrivit en lista på alla saker lill tjejen ska ha, så är det bara att bocka av vart efter. Alltid lättare att veta vad man ska ha innan man står i affären och med all kraft försöker komma på vad det nu var man skulle ha. Även om korgen är full så blir det alltid känslan av att det är något man glömt. Slutar ofta med att man kommer hem och packar upp sakerna och kommer på "ja just det, f*n det glömde jag, en sån skulle jag köpa också"
Så för att slippa det och göra mitt liv betydligt lättare så har jag listan i plånboken.
Största inköpet denna månad blir vagn och sedan en massa småsaker. Nästa månad funderar jag på att köpa en gåstol, och så vidare.
Vart ska det sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela