growingbelly

En lugn dag

Publicerad 2011-02-05 20:28:59 i Allmänt

Idag har jag bara tagit det lugnt. Har inte gjort något vettigt bara vilat, tittat på tv och pysslat med datorn.
Har inte varit pigg dom sista dagarna, får se om det är någon sjukdom som ska bryta ut eller om jag bara är lite allmänt hängig.
Skulle faktiskt ha åkt och tittat på en hund idag, men det blev inte av. Till en stor del för att jag inte mår bra och för att jag funderar om det är det bästa att skaffa en hund på vintern.

Boken jag började på i veckan läste jag ut på två kvällar, den var bra, fick fundera ett tag på vem som låg bakom allt. Nu ligger den högst upp på hyllan igen i väntan på att åter igen samla åt sig damm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela